Rss Feed
  1. Mamo nie strasz mnie!

    niedziela, marca 09, 2014

    Plac zabaw.

    Chłopiec około 5 lat do Ignasia. 

    "Nie psuj mi babek bo Cie zabierze policjant, zadzwonie i Cie zabiorą."


    Dziewczynka obok około 5 lat. 

    "Zepsułeś mi zamek! Zobaczysz Mikołaj nie przyniesie Ci prezentów, on tylko grzecznym dzieciom przynosi!"

    Poczułam ogromny smutek, mimo obecności innych matek, tych ich spojrzenia, spokojnie powiedziałam:

    "Ignasiu nikt Cie nie zabierze, bo mama Cie mocno kocha i nie pozwoli. Nie psuj dzieciom babek bo będą smutne, mogą nawet płakać, przecież nikt nie lubi płakać i się smucić"

    I moje dziecko przestało psuć innym babki.

    całe szczęście nie zrozumiało tego zastraszenia. Całe szczęście wiem, że to nie dotarło do niego. 

    Mamy! Nie straszcie swoich dzieci!

  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About