Rss Feed
  1. Gotowa na sezon zima/jesień

    niedziela, października 26, 2014

    Obkupiłam sie po uszy. Upolowałam na wyprzedażach parę ciuchów na zimniejsze dni. Jestem dumna z moich zdobyczy. Od samego poczatku biegam z karrimor run. To naprawdę dobra firma, cenowo wychodzi o wiele wiele taniej niż Nike czy Adidas. Głównie dlatego, że jest to brytyjski produkt z Lancashire. Nie wiem ile w Polsce kosztują ich rzeczy i gdzie je dostać. Ale może warto się rozejrzeć w dużych sklepach sportowych za nimi. Seria Run jest bardzo szeroka. Od ubrań po buty aż po akcesoria.


     






    Długie spodnie juz testowałam, mają zamki u dołu nogawki, które nie przeszkadzają a łatwiej i szybciej można się rozebrać. Materiał oddycha i jest bardzo wygodny. Niestety karrimor jezeli chodzi o spodnie (na każdym forum można o tym przeczytać) ma lekko naciągnietą numerację. O ile bluzki są w porządku to spodnie trzeba kupić rozmiar większe.

    Cechy:

    - zamek u dołu nogawki
    - paski odblaskowe
    - kolory : czarny, czarno-różowy i z tego co się orientuje to jeszcze czarno-niebieskie
    - kieszonka na zamek tylnia
    - ściagacze w pasie (bardzo fajna sprawa, mam innej formy do biegania i się już nie nadają, a tylko kilka cm spadło w pasie)

    Minusy: raczej radziłabym przymierzyć, za pierwszym razem. Pierwsze 3/4 kupiłam w czerwcu i są bardzo dobre, często prane, nic się nie dzieje z nimi. Długie kupiłam już przez internet.

    Jak wygladają ceny?

    Bluzka z długim rękawem: do 10 funtów; spodnie długie ocieplane 15-19 funtów, akcesoria: case na ramię do telefonu do biegania ok 5-6 funtów (równiez posiadam tej firmy)

    Jakie są moje kolejne plany zakupowe?

    mp3 do słuchania muzyki i zegarek do biegania.
    Żałuje, że nie pomyslałam o tym szybciej, jest teraz zbyt mokro na bieganie z telefonem. Mam stresy że mi zamoknie kiedys w końcu. Macie jakieś sposoby na to?


  2. 6 komentarze:

    1. Sonja pisze...

      lubię produkty tej firmy
      a Sport D. zawsze przygotuje fajne wyprzedaże
      my ostatnio dopadliśmy super przepis z Adidas

    2. BogusiaM pisze...

      A nie masz takiej kieszonki na rami na telefon? nie powinien zmoknąć, albo nerkę na pas i w niej trzymać.
      Mi się przyda jakaś specjalna czapka i zgubilam gdzies swój specjalny komin/kominiarkę:/ i nie mam nic na szyję...

    3. piegowata mama pisze...

      Ania do biegania na chłody lepsza jest opaska na uszy niż czapka, która strasznie przegrzewa głowę.

    4. AnnaR pisze...

      Sport D. Jest super:) właśnie ja polowałam na czapkę nike ale sie spóźniłam...

    5. AnnaR pisze...

      Mam taka kieszonkę ale przemakalność niestety, pewnie tez dlatego ze telefon mam za duży i ledwo sie domyka. Ale wygodniej biegać z zegarkiem. Jeden klik i biegniesz a z telefonem zawsze sie szarpie...

    6. AnnaR pisze...

      Właśnie o opasce tez powinnam pomysleć bo jeszcze za ciepło na czapkę... Narazie jakos daje radę bez, ale bede polować na coś niedrogiego.

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About