Rss Feed
  1. Dzień 8

    wtorek, września 03, 2013

    Zaczęłam intensywnie, z rozpędu po poziomie1 4 pierwsze dni z rzędu. A potem naciągnęłam żyłke w tyłku ;P No i co drugi dzień, ciężko się zmotywować jak się ma co drugi dzień wolne, ale już mnie nic nie boli. Podobno level3 jest przyjemny znów. 

    Co mnie wkurza w tym poziomie? Trochę bolą kolana, dosyć obciążające są ćwiczenia, na kolana i pośladki, mocno napiętę mieśnie, palą a następnego dnia ledwo się chodzi.

    Pewnie po 10 treningach nie będzie takich efektów jak wtedy gdy ćwiczy się codziennie. Nie czuję wcale różnicy, zobaczymy mierzenie już za 2 treningi. A tymczasem motywujmy się do zdrowej diety!

    da mo 1721 Daily motivation (25 photos)

    da mo 924 Daily motivation (25 photos)

    da mo 1321 Daily motivation (25 photos)

    da mo 2125 Daily motivation (25 photos)

    da mo 343 Daily motivation (25 photos)

    ;)



  2. 1 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      będzie dobrze:) mnie też najbardziej wkurzał poziom 2 i robiłam w nim częściej przerwy a mięśnie na brzuchu i tak ładnie się rysowały, chętnie bym sobie tak poćwiczyła, ale na razie dziś padam po tym jak poszłam 3 razy tam i z powrotem do przechodni zdrowia....
      zdrowiej się odżywiam chociaż tyle:) taką kanapeczkę z jajkiem bym zjadła

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About