Rss Feed
  1. książki pod choinkę

    piątek, grudnia 27, 2013

    Z niczego tak się nie cieszę jak z książek. One zawsze sa odpowiednim prezentem bez wzgledu na wiek, płeć, rase, poglądy.

    A to nasze książkowe prezenty, jakie w tym roku przyniósł Mikołaj. Ta na samym spodzie jest moja ;)


    Dom Tajemnic to książka napisana przez Chris'a Columbus'a. Tak! Reżysera i scenarzysty. Takich filmów jak:

    Służące (2011)Noc w muzeum (2006)Fantastyczna czwórka (2005)

    i oczywiście Harry Potter!

    Dom Tajemnic to książka która ma rozpocząć nową magiczną serię. Cudownie!


    Dziś zacznę czytanie. Aż nie mogę się doczekać! Mam co prawda ogromne zaległości w czytaniu. Nadal nie dokończyłam Pieśni Lodu i Ognia, czeka na mnie też historia Natashy Kampush i życie PI. 

    A Wy co czytacie? Jakie plany czytelnicze? :) Pochwalcie sie prezentami!

  2. 1 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      Dostałam książkę ale i czytnik e-booków oj będę mogła czytać jeszcze więcej:)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About