Rss Feed
  1. Chodakowska

    poniedziałek, sierpnia 05, 2013

    Ewka, no tak.
    Cudotwórczyni?
    Jej płyty sa wyjątkowe, dlaczego?
    „Dasz radę” „Nie poddawaj się” „Zostań ze mną”
    Jak się to słyszy to dajesz z siebie więcej.
    Nie wiem co zrobić by utrzymać formę, motywację. Tyle razy próbowałam i dawałam za wygraną.
    Nie czuje tych endorfin, szybko się nudzę. Nie znam przepisu jak utrzymać motywację. Najgorsze co może być, to chcieć schudnąć, bo wtedy zamiast skończyć trening ze słowami „Ale było fajnie” to myślisz „Ciekawe ile kcal spaliłam”. Nie ma wtedy przyjemności, szczęścia, uśmiechu na twarzy. Traktuje się to jako katorżniczą pracę.
    Czy tym razem się uda? Nie wiem, mam więcej niż jeden cel. Długofalowy plan ogólnego uporządkowania swojego życia.

    Wczoraj Skalpel 2. Czym się różni od 1? Wydaje mi się, że jest prostszy. Sprawdzimy. Dziś maszerujemy. Pogoda śliczna oby temp nie podskoczyła za wysoko.

  2. 6 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      proponuję krótkie treningi z Mel B:) 10 min zmęczysz się i spocisz a przy okazji wzmocnisz co trzeba:)

    2. BogusiaM pisze...

      i wyłącz w końcu te kody przy komentarzach bo to wkurza;p hehehe

    3. AnnaR pisze...

      aaaa dzieki jestem wlasnie po 15 minut cardio, O MAMO!!!

    4. piegowata mama pisze...

      A skakanka? Hula hop?

    5. AnnaR pisze...

      powiem Ci że miałam kiedys skakankę, ale jakoś szybko mi zbrzydła no i trzeba mieć miejsce. a hula hop to miałam takie z wypustkami, masakra, cała w siniakach byłam.
      Aczkolwiek Mel B ma w swoich ćwiczeniach skakankę... bez skakanki :P

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About