Rss Feed
  1. Stopy

    piątek, stycznia 17, 2014

    Styczeń w pełni a ja postanowiłam zadbać o stopy :)))

    Lato mineło a moje są szorstkie, od skarpetek, butów, ogrzewania, przemarzania.
    Tęsknie za piaskiem plaży. Naturalny scrub :D

    Dziś test firmy Evree. Cena jest bardzo przystępna więc pomyślałam, że będzie kit. Peeling jest REWELACYJNY! w życiu nie miałam tak dobrego, rzadko kupuje, wyrzucam peelingi do stóp bo są do niczego. Z paskudnymi piętami poradził sobie dobrze, ale oczywiście nie mam gładkiej jak niemowle skórki. Kilka miesięcy bez pielęgnacji... (nie cierpie tarek, pumeksów i innych takich bleh)

    Evrēe, Foot Care, Wygładzający peeling do stóp


    Po peelingu wymalowałam pazury na czerwono i maźnęłam takim oto wynalazkiem:


    na wizaż.pl miał paskudne opinie, oczywiście przeczytałam je dopiero teraz. Ale nic co tam pisza u mnie nie powstało. Rzeczywiście lakier suszyłam długo, ale to dlatego ze ogladałam film i zapomniałam się :P 

    Na koniec wyłożyłam nogi i tak relaksowałam się, podczas gdy skóra chłonęła maseczkę.

    Evrēe, Foot Care Intensive, Regenerujące serum do stóp


    Efekt końcowy jest super. Skóra jest gładka i miękka. Na noc założę jeszcze skarpetki, żeby się ładnie wchłonął kremik. Dam znac co do płynnego szkła. Na chwilę obecna mogę z czystym sumieniem polecić peeling. Zaskoczył mnie. :)

    Wybaczcie że nie robię zdjęć ostatnio. Brak czasu na foteczki. A telefonem przy sztucznym świetle zdjęcia są niewyraźne.
    ps. jako że przestałam pisac regularnie, ludzie przestali mnie czytać, czy myslicie że dobrym sposobem jest rozdanie? candy? czy jak to się zwie?



  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About