Rss Feed
  1. Hit wakacji

    poniedziałek, sierpnia 11, 2014

    4 tygodnie w Polsce. Nie powiem, było fajnie.
    Ale w domu najlepiej.

    W domu, czyli tam gdzie czuję się dobrze i swobodnie. W Polsce nie mam już domu, teraz mieszkam w Newark. Jesteśmy tu szczęśliwi, więc jest to nasz dom.

    To może dziwić.

    Tak było na urlopie:

    Nie tęsknisz?
    Kiedy wracasz?
    Macie już samochód?

    Uwielbiam.

    Jeżeli masz telewizor i samochód to sie dorobiłaś.

    "Nie macie jeszcze auta?"
    Nie czuje potrzeby posiadania samochodu w miejscu gdzie mogę piechotą w 5 minut dojść do centrum a 20 minut zajmuje mi spacer na wieś.
    Tu następuje pauza, konsternacja i...
    "No ale dopiero przyjechaliście jeszcze się dorobicie, nie da się tak wszystko od razu"
    o matko.

    Wiecie juz kiedy człowiek jest bogaty gdy ma telewizor i samochód.

    Kiedy przez pierwsze lata nie kupowaliśmy telewizora i mebli wszyscy się dziwili.
    Jak tak można żyć??
    No ale po co meble? Skoro głownie bywamy w pracy a potem z dzieckiem na zewnątrz. Po co mi szafeczki, półeczki. Ustawianie i zbieractwo to nie moje hobby. Po co mi telewizor skoro nie mam czasu go oglądać.

    W porywie fantazji kupilismy i telewizor i playstation. To bylo rok temu. Grałam w pierwszym tygodniu. Teraz mi się nie chce. Nie mam czasu. Mąż czasem pogra - faceci ;)

    Mam telewizor - nie mamy auta. Cóż za niepoprawność z naszej strony...

    Takie powakacyjne przemyślenia mnie naszły.
    Pozdrawiam powakacyjnie, staram się ciągle dopasować do tego chłodu angielskiego i wiatru.

  2. 2 komentarze:

    1. piegowata mama pisze...

      No to pewnie duży szok po polskich upałach.

    2. AnnaR pisze...

      Podobno w Polsce już też nie tak ciepło. A nad Anglią huragan. Niefajnie. Szykuje się chyba chłodna jesień... i deszczowa. :)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About