Rss Feed
  1. Dzień blogera

    poniedziałek, września 01, 2014

    Czy ja jestę blogerę?
    Nie sądzę bym tak się mogła nazywać.
    Moje posty czyta powalająca ilość osób w sztukach 10 do 30 :) No może czasem więcej. Pisze o tym i o tamtym. O wszystkim, trochę gotuję, trochę czytam, trochę biegam, trochę ćwiczę. Głównie matkuję. Ale o matkowaniu już nie piszę. Przestałam. Postanowiłam pisać o rzeczach które robię ja. Czasami owszem coś się przewinie troche naleśnika trochę Ignasiowa. Ale przeważnie jednak pisze o sobie.

    Czy chciałabym mieć wiekszą czytalność?
    Pewnie, że tak.
    Ale nie muszę, nie czuję takie potrzeby. Chciałabym jednak zostawić ślad po sobie w sieci. Taki dobry ślad. Za kilkanaście lat Ignaś wejdzie w google, wpisze mnie i znajdzie przepis na muffiny z malinami albo ciasto czekoladowe albo jakieś obiadowe szaleństwo. Zobaczy siebie i tatę i uśmieje się ze mnie, że taka nie poważna byłam.

    A jak by ktoś z Was chciał poczytać coś nowego, fajnego to mam swoje top 5 blogów/stron które chciałam polecić serdecznie w tym szczególnym dniu ;)

    1. Ewo jako, że w blogowym świecie znamy się prawie jak w prawdziwym:

    2. Blog prowadzony przez niesamowite faceta, który ma nadprzyrodzone zdolności prześwidrowania ludzi na wylot.

    3. niedawno odkryty blog, właściwie to chyba znaleziony przez instagram na którym jestem bardziej aktywna niż na Facebooku ostatnio.

    4 blog psychologa i trenera. Jest dla mnie inspirujący czasem eteryczny. Uwielbiam jej pisanie i chetnie czytam.

    5. Blog Bogusi, zazwyczaj nie czytam takich blogów, ale do Bogusi zaglądam, tak bo znam i jeszcze jest jeden powód. Bo pisze o kosmetykach na które mnie stać. A nie tylko gabanach i dolczejach.
    http://bm-makeup.blogspot.com


    Mam pare pomysłów jak zostać super blogierem, ale narazie nie zależy mi na tym aż tak :) Pozdrawiam moich wiernych czyteników (męża i pare koleżanek xD ) :)


  2. 2 komentarze:

    1. piegowata mama pisze...

      Eeee tam bycie super blogierem to siara :P

    2. BogusiaM pisze...

      Ania wszystko przed Tobą możesz pisać dla wielu osób;) Ja dopiero niedawno doceniłam moc facebooka (bo sama w pierwszej kolejności zerkam co tam ludzie polecają) i instagrama (od którego niestety obecnie jestem odcięta), komentowanie na cudzych blogach tych których czytasz też przyciąga do siebie.

      O czym pisać? O tym co lubisz, autentyczność najważniejsza. Dziękuję za polecenie;*

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About