Rss Feed
  1. Tydzień z Fitness Blender

    środa, czerwca 18, 2014

    Nie wiem czy znacie, jak nie znacie to musicie poznać!

    W tym tygodniu postanowiłam ćwiczyć z Fitness Blenderem. Wybrałam do tego celu ich starsze filmiki. Dodaje do tego rozgrzewkę (oczywiście!) i rozciąganie (no raczej!) :)
    I mam całkiem przyjemne 20-30 minut treningu.



    20 minute Home Abdominal Workout
     

    15 minute Total Body Boot Camp

    Leg Slimming Pilates Butt and Thigh Workout

    25 Minute Abs and Obliques Workout

    20 Minute Home Upper Body Workout

    Fitness Blender Butt & Thigh Workout

    Wybrałam specjalnie starsze filmiki, żeby zrobic coś nowego. Ćwiczyłam już z FB i jestem zakochana. 
    Musicie zajrzeć oczywiście na stronę tej pary KILK
    Jeżeli polubicie ich na Facebooku na bieżąco będziecie informowani o nowych filmach.

    A Wy ćwiczycie z FB czy może dopiero macie zamiar się skusić? ;)




  2. 1 komentarze:

    1. piegowata mama pisze...

      Ćwiczę i lubię choć czasem muszę się porządnie spocić jeszcze porządniej niż z nimi ;)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About