Rss Feed
  1. Troszkę o tym co u nas

    czwartek, czerwca 05, 2014

    Nie było mnie jakis czas bo miałam gości z Polski. Dziadkowie przylecieli do wnuczka. Pogoda dopisała średnio, ale i tak dużo zwiedziliśmy.

    Co u nas?

    Dzis idę do Children's Centre dowiedzieć się czy moje papiery już wróciły. I kiedy mogę zacząć ten staż :) Dostanę plakietke pracownika socjalnego :D Jestem bardzo podekscytowana!

    Ignaś adaptuje sie dobrze, zamienia mama na mommy, papa na bye bye i tak na odwrót też :)

    Od 2 miesięcy jestem bardzo aktywna, gubię dzięki temu resztki pociążowe i czerpie przyjemność z tego co się dzieje. Dużo się zmieniło w mojej psychice po przyjeździe tu.

    Szlifuje angielski, aż w szokubyłam gdy jechałam z rodzicami na lotnisko. Pamiętam że gdy tu przyleciałam, podszedł do mnie taksówkarz hindus i słowo daje, nic nie rozumiałam co mówi. No rozumiec to może trochę ale nie umiałam odpowiedzieć! Zacięłam się i koniec, wskazałam na męża że ma sie go spytać. A w zeszłym tygodniu pojechałam sama po rodziców (pociąg, autobus potem taksówka znów pociąg i znów taksówka) i bez problemów. Właśnie wtedy zobaczyłam jak wiele się zmieniło od czasu mojego przylotu do uk. Jestem już w uk ponad 2 miesiące, liczę że za 6... będę wymiatać :D

    Trzymajcie kciuki za wszystkie moje plany. :)









  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About