Rss Feed
  1. Dlaczego nie lubię juz pisać

    niedziela, października 05, 2014

    Przestałam cieszyć się z bloga. Przestał mnie motywować. Nie bardzo umiem sie określić co robię, po co. 

    Szukam swojego celu. 

    Tu troche parentingów, troche fitness, troche bzdur pierdu pierdu. Lifestyle?
    Nie bardzo. Zero treści i takie mydło powidło. 

    Bardzo intensywnie myślę nad tym co bym chciała robić. Kreauję plany na przyszły rok. Nie, nie postanowienia noworoczne. Plany. Narazie jest dobrze. Plan 10 km do konca wakacji wykonany. Plan zejśc poniżej 30 minut na 5 km wykonany. Plan przeprowadzić sie z cała rodziną i dobytkiem do innego kraju - wykonany.

    Wracajac do moich planów ze stycznia. A do końca roku już niedaleko. To wykonałam wszystko. O dziwo!

    1. robić coś dla innych, coś ważnego, cos dobrego.
    Od sierpnia jestem wolontariuszką w Childrens Centre, pomagam pracownikom w prowadzeniu zajęć. Taka Pani Przedszkolanka. O tyle o ile mogę z Ignasiem pod pachą :)

    2. być kobietą. jakiś make up itp. 
    No to sie udalo. Miedzy czasie miałam keratynowe prostowanie włósów, kupiłam czerwona pomadkę - szaleństwo

    3. zajęcia z Ignasiem. 
    Teraz chodzimy wszędzie gdzie się da. Do biblioteki, do Childrens Centre, do kościołów (do metodystów i ewangelików) czasami cały tydzień w dzień nas nie ma :)

    4. hobby :)
    To najwieksze odkrycie tego roku.  dbanie o sylwetkę i od czerwca - bieganie. Kto by pomyślał.


    5. czytanie książek. 
    Idzie mi w miarę dobrze :)

    6. plany zawodowe.
    Tu trochę leżę, plany mam, może bardziej marzenia.
    Ale na tym chce się skupić w przyszłym roku. Muszę zbudować sobie plan na przyszły rok. To moje postanowienie. I zaczynam go tworzyć od już.

    Podsumowanie w październiku, bo sama nie wiem kiedy znów wróce i o czym będę pisać. Czy będę pisać, czy nie uśmiercę bloga. Tak naprawdę zastanawiam się nad tym trochę. Chyba blogosfera, fejsbuki już mnie znudziły....

    Miłego :)

  2. 1 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      Ania bloga nie zamykaj, zawsze możesz do niego później wrócić:)
      Cieszę się, że udało Ci się tak wiele osiągnąć w ostatnim czasie i oby jak najwięcej. Co i te Twoje plany zawodowe ukształtują się na tyle - byś była usatysfakcjonowana. Z resztą rozmawiałyśmy o tym kilka razy, ja też dalej szukam dobrej drogi:)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About