Rss Feed
  1. 4 dzień z Jillian

    poniedziałek, sierpnia 26, 2013

    Dziś 4 trening z Jillian level 2, 30 days shred. Dziś było ciężko, sapałam jak lokomotywa. Dla tych, ktorzy nie znają tego zestawu, Jillian ćwiczy z dwiema dziewczynami. Anita - wykonuje wersje ćwiczeń dla początkujących a Nataly (Natali?) wykonuje ćwiczenia dla zaawansowanych. Oczywiście sa ćwiczenia, które robię z N. ale są też takie które tylko z A.

    Czego nie potrafię zrobić jak N?
    męskich pompek - robię damskie
    jest jeszcze pare, ale ciężko byłoby je opisać. Generalnie się staram. Pierwszego dnia Level 2, praktycznie wszystko robiłam w wersji dla początkujących. Ale już dziś 50% ćwiczeń udało mi się pocisnąć. Było ciężko. Dziś też nie jest dla mnie najlepszy dzień, raczej te dwa trzy będą kiepskie. Bardzo źle się ćwiczy w TE dni, mam wrażenie, że ważę tonę. No ale nic, nie ma wymówek. 

    Dzisiejszy jadłospis. Było tyle pokus! Naprawdę!!!! Ale udało mi się nie ulec im całkowicie, małymi kroczkami do wyeliminowania złych nawyków. Dałam sobie policzek za to, że wcale nie korzystam z wiedzy, którą posiadam odnośnie żywienia. Jestem uzależniona od jedzenia, to okropne jest a im tłustsze i słodsze tym lepiej. Fuj!

    jadło pochłonięte:
    3 małe kanapki (ser, 2x wędlina) z pomidorem + kawa z mlekiem i łyżeczką cukru
    gruszka (ogromniasta wow)
    gofr + kawa z mlekiem i łyżeczką cukru
    2 gołąbki z młodej kapustki, ziemniaczki z wody z keczupem (łyżeczka)
    jogurt truskawkowy duży w butelce
    2 średnie kanapki z twarogiem i miodem (mmmmMMmmm)

    wieczorem aby schudnąć powinno się jeść produkty bogate w białko. Najlepiej naturalnie "przetworzone" jak serek wiejski, maślanka, kefir czy twaróg. Jeżeli chcecie poznać sekrety białka, dajcie znać :)

    I jestem zadowolona :) jest tak jak sobie założyłam. 2 główne posiłki, śniadanie i obiad. Najobfitsze. Owoce, jogurty (ten gofer nad morzem :D haha ) zamiast słodyczy, bedzie mi ciężko, ale postaram się ze wszystkich sił.

    Tymczasem, jest MOC! :)
    no właśnie...
    da mo 2314 Daily motivation (25 photos)

    da mo 2412 Daily motivation (25 photos)

    jadłabym <3
    [RECIPE]


  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About