Rss Feed
  1. Lidlowe Must Have

    poniedziałek, sierpnia 12, 2013

    Nie mogło mnie tam zabraknąć.
    Spakowałam młodego w wózek i troche piechotą, trochę autobusem podjechaliśmy do Lidla. Tłum przy koszach, same duże rozmiary. Żadnej Ski! Na szczęście parę eMek jeszcze zostało.

    Zakupiony biustonosz i mniej planowane spodenki ;)

    Zadowolona jestem bardzo!!!

    Warto wstać rano w poniedziałek.

    A biustonosz? Cena bardzo niska a trzyma super! Byłam w szoku gdy go przymierzyłam!


    Na osłodę dziś zrobiłam muffiny, własciwie to na jutro ;) Zjadłam 3. Aż i tylko :)


    Jutro jade na testy uczuleniowe. W końcu dowiem się co mi jest. 

    Zrobiłam Jillian! Jestem z siebie dumna, czuję napięte mięśnie. Ale jest bardzo dobrze. To były bardzo przyjemne ćwiczenia. Bardzo mi się podobały, robiłam je z usmiechem na ustach.
    Pierwszy dzień z głowy. Jestem przyjemnie zmęczona :)
    Może ktoś sie dołączy?

  2. 1 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      robiłam Jillian i jest super:) chociaż etap 2 jest najgorszy, nie dokończyłam przez przetrenowanie łydek:/ ale z chęcią do tego wrócę jak tylko wyzdrowieję i będzie mi dane:)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About