Rss Feed
  1. Mierzenie etap II [12-22.08]

    czwartek, sierpnia 22, 2013

    Minęło 10 dni z Jillian.
    Level 1 zaliczony.

    Mogę się pochwalić lepszą kondycją. Pierwszego dnia, gdy na ekranie zobaczyłam pompki byłam załamana, zrobiłam jedną zwykłą i dwie damskie. Wczoraj 10 dnia zrobiłam 22 damskie pompki!!! Jestem dumna jak paw.

    Wreszcie zrozumiałam, gdzie jest dorga do sukcesu. To zmiana myślenia. Kiedyś sie odchudzałam. I ciągle myślałam o tym że muszę spalić tłuszcz, trening nie sprawiał mi przyjemności bo zamiast myśleć "ale fajnie się spociłam" to myślałam "ciekawe czy zrzucę po tyg kilogram czy spaliłam tłuszcz, ile kcal?" to jest toksyczne męczące myślenie. Już tak nie chcę. Teraz chcę się skupić na tym co robię. A robię wszystko by mieć lepszą kondycję, by dziś zrobić coś co tydzień temu wydawałoby się niemożliwe do zrobienia.

    Pomiary (po 10 dniach level 1 ,30 day shred):
    zrobiłam dodatkowe w końcu (biodra i pod biustem)

    Brzuch w pępku: -2 cm
    Talia: -1 cm 
    Ramię: -1 cm 
    Udo: bez zmian

    Od 04.08, czyli od początku drogi straciłam 4 cm w brzuchu, 2 cm w talii, 1 cm w ramieniu, 1 cm w udzie. 

    Jest super. oby tak dalej.
    Zastanawiam się nad jednym dniem regeneracji, zaznim zacznę level 2. Nie chodzi mi o zmęczenie, ale zastanawiam się czy trzeba robić takie przerwy dla regeneracji mięśni, czy odpoczynku stawów? Co o tym myślicie?


    da mo 1413 Daily motivation (25 photos)

    da mo 014 Daily motivation (25 photos)

    da mo 1214 Daily motivation (25 photos)




  2. 3 komentarze:

    1. piegowata mama pisze...

      Ja robię przerwy. Jeden dzień w tygodniu bez ćwiczeń wcale, jeden dzień lżejsze ćwiczenia 5 dni biegu 45 minut przez dwa dni dodatkowo brzuch i ramiona.

    2. Justi95 pisze...

      gratuluję! Czasami trzeba się samemu dowartościować, żeby uwierzyć w swoje możliwości:)

    3. BogusiaM pisze...

      Gratuluję:) Jeden dzień przerwy na pewno nie zaszkodzi, ja robiłam a efekty i tak i tak były:)

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About