Rss Feed
  1. Motivation #2

    środa, sierpnia 28, 2013

    Food
    Pomysły na zdrowe jedzenie...
    ...które wygląda pięknie!!!

    da mo 2313 Daily motivation (25 photos)

    da mo 1216 Daily motivation (25 photos)

    da mo 815 Daily motivation (25 photos)

    da mo 2215 Daily motivation (25 photos)

    da mo 1120 Daily motivation (25 photos)

    da mo 2014 Daily motivation (25 photos)

    edit: dziś zrobiłam trening, tyłek boli nadal, ale co tam, może rozruszam go? Jak jutro nie dam rady prowadzić auta to będzie wesoło :P
    Jest jedna rzecz którą zauważyłam. Ćwiczę i mimo że to są TE dni to nie boli mnie bardziej, ba! mam wrażenie że boli mniej, a śmiałam się z tej teori. Najgorszy był pierwszy dzień. Dlatego polecam!

  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About