Rss Feed
  1. Dzień 6

    sobota, sierpnia 17, 2013

    Z każdym dniem seria z Jillian jest coraz przyjemniejsza. Dziś dałabym radę zrobić jeszcze Mel B, ale jak zwykle zaczęłam za późno ćwiczenia. Zwykły leń się włączył. I tak jestem z siebie dumna, że nie odpuszczam. Zazwyczaj tak szybko rezygnowałam a to już 14 dzień ćwiczeń. Dzień w dzień, bez wymówek. Każdego dnia robię coś dla siebie, dla ciała. Dlatego czuję się lepiej. Brakowała mi czegoś co należy do mnie, tylko do mnie. I mam :)

    da mo 1112 Daily motivation (25 photos)

    da mo 168 Daily motivation (25 photos)

    da mo 77 Daily motivation (25 photos)

    da mo 49 Daily motivation (25 photos)

    da mo 208 Daily motivation (25 photos)

  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About