Rss Feed
  1. Motywacja

    piątek, sierpnia 16, 2013

    Czasami tak ciężko się zmotywować. Od niedawna przestawiłam swoje myślenie. Gdy bardzo mi się nie chcę, mówię sobie, że zaszłam tak daleko. Tak wiele poświęciłam, nie mogę teraz się poddać z byle powodu. 

    Bo jest późno, bo jestem zmęczona, bo i tak zjadłam dziś tonę słodyczy to się poddam.
    Nie!
    Nie oglądam się wstecz, idę do przodu. Potknęłam się, trudno. Jutro postaram się być lepszą.
    I jestem.

    Dziś 4 dzień z Jillian, wczoraj nawet już brzuszki z Mel B dodałam. Dziś z okazji wybycia z domu, tylko Jillian. 
    Zaczęłam dziś trening o 23.45. Można? Można!

    Miłego!
    Bądź silna.
    Nie patrz wstecz.
    Ucz się na błędach.

    a18 Daily motivation (25 photos)

    da mo 57 Daily motivation (25 photos)

  2. 0 komentarze:

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About