Rss Feed
  1. Links

    wtorek, sierpnia 27, 2013

    Lista ostatnio znalezionych stron, które są bardzo fajne.

    !! To jest coś dla fanów wyzwań 30 dniowych. Bardzo motywujace, profesjonalne. Napewno skorzystam!

    Zmień swój dom - zmień swoje życie. Bardzo przyjemny projekt, który zamierzam wprowadzać w życie. Może nie dzień po dniu, ale minimum raz w miesiącu. Niektóre rzeczy wymagają nakładów finansowych, więc trzeba go rozbić w czasie.

    A tu już coś dla ducha, ciała, dla równowagi. Projekt zmiany swojego życia na lepsze, radośniejsze, bardziej poukładane. Od września się za niego zabiorę. Jest mi coś takiego bezwzględnie potrzebne.

    I najciekawsza rzecz jaką wynalazłam http://www.my30dc.com/site
    a tu filmik. to bardzo ciekawy portal. Jestem ciekawa jak działa, jak tylko przetestuję dam znać. Ale wszystko po kolei :)



    edit. wczoraj było mi ciężko ćwiczyć, pierwszy dzień w TE dni i czułam że nie daje rady, ale staralam się wycisnąc z siebie więcej niż podpowiadało mi moje ciało. A dziś ledwo chodzę, naciągnęłam sobie coś w pośladku! Na początku myślałam, że to zakwasy. Ale boli bardziej im wiecej chodzę. Zakwasy zawsze można rozruszać. Wyszłam do biedronki a myślałam, że już nie dam rady wrócić. Paskudne to, z obawy, że jak dziś jeszcze pocisnę bardziej ten mój tyłek to jutro będę leżeć plackiem, a nie mogę bo mam do napisania prace mgr. I podróż jutro mała przed nami. Ja+młody. Trudno, dałam d... i po 4 dniach level 2. zamiast ćwiczyć relaksuje tyłek na kanapie.

  2. 4 komentarze:

    1. BogusiaM pisze...

      ten level 2 daje w "dupę"

    2. Stell ♥ pisze...

      oj daje ; d DOdaję do obserwowanych :)

    3. Stell ♥ pisze...

      oj daje ; d DOdaję do obserwowanych :)

    4. AnnaR pisze...

      kurcze, 4 dni jakoś dałam radę, ale myslę że winę za to ponosi ogólne osłabienie organizmu @ ughhh

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About