Rss Feed
  1. Mierzenie Tydzień 1 [4-11.08]

    niedziela, sierpnia 11, 2013

    Minął tydzień odkąd zaparłam się, że będę ćwiczyć.
    Plan wyglądał następująco:
    zwykłą czcionką aktywności zaplanowane pogrubioną wykonane
    4.08 Niedziela: Skalpel 2 DONE
    5.08 Poniedziałek: regeneracja
    6.08 Wtorek: Mel B 15 min cardio + skalpel 2 DONE
    7.08 Środa: Mel B 15 min cardio MEL B 15 MIN CARDIO + MEL B BRZUCH

    8.08 Czwartek: Mel B ramiona & brzuch + Skalpel 2 MEL B RAMIONA + SKALPEL 1

    9.08 Piątek: Pop Pilates +Essentrics Workout  Pop Pilates +Essentrics Workout + Skalpel1

    10.08 Sobota: Skalpel 1 +spacer 2-3H Essentrics Workout +MEL B BRZUCH + Skalpel 1

    11.08 Niedziela: Skalpel 2 - nie dałam rady, wkurza mnie już ten skalpel!! MEL B ABS + NATALIA GACKA BRZUCH polecam babeczkę! zna się na rzeczy, i rzeczywiście trenuje fitnes.

    Jak widzicie zrobiłam dużo wiecej niż zaplanowałam. Miałam siłe, z każdym dniem mam jej więcej. Jestem z siebie naprawdę dumna. 

    A teraz moje wyniki :)

    Ramię: bez zmian
    Talia: -1 cm 
    Brzuch w pępku: -2 cm
    Udo: -1 cm

    Jestem z siebie dumna! Daje radę, Teraz już czekam do wieczornych treningów i nie ma ŻADNYCH wymówek. Wczoraj wieczorem wychodziłam. I co? To jest wymówka by odpuścić wieczorny trening!? Nie! Zrobiłam go przed wyjściem.
    Było bardzo gorąco, więc ćwiczenia przeniosłam na 22/23 :) Otwarte okno, woda. Rano ćwiczę proste, krótkie układy, synek wtedy biega wokoło mnie. Jedynym problemem są układy leżące czy siedzące. Chce na mnie wchodzić. Ale stojące czemu nie. Bardzo mły z rana jest Essentrics.

    Tu link do wpisu w którym jest plan treningowy z tygodnia 1 i linki do ćwiczeń!
    KLIK

  2. 1 komentarze:

    1. piegowata mama pisze...

      Gratuluję! Super wynik! Dopinguję i wspieram. Dasz radę!

    Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popular Posts

About